Gangster på Berns 8/10

Gangster. Vad ska jag säga? I artikeln stod att man skulle få dansa runt Persbrand o Bergqvist. Det var rena rama bluffen för att dra dit folk. Men visst hälsade jag på Persbrandt. Han är maffiaboss och jag fick vara med i närheten av honom. Jag var nämligen maffiafru på en begravning.
Jag pratade aldrig med honom. Det var jag alldeles för trött för. Vi höll nämligen på långt in på natten..

Men som sagt. Han var otroligt snygg. Hejjade flera gånger på mig.
Han blev lite sur på regisörren ibland.

Det var en rolig upplevelse!


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Dette har ingenting med Gangster å gjøre men med den neste Beck filmen Flickan i jordkällaren.En utro tjener har lagt ut en arbeidskopi av den på nettet.Jeg ville ikke likt å være synderen!

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,914830,00.html

2006-10-23 @ 21:16:12
Postat av: Jasamin

Asså svensk maffia är intressant. Persbrandt är skön, Zetterqvist snygg. Jag har sett henne någonstans innan förutom tre kronor. Vad spelade hon i tre kronor.

2009-08-31 @ 21:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback