Filip o Fredrik ringde mig!

Vilken kväll!
Helt sjukt.
Filip o Fredrik håller ju på att spela in 100 höjdare för att lista Sveriges
skönaste människa! Idag var dom i min stad! De höll tydligen på att leta
efter en person jag tipsat om.. Men! Hittade honom inte!
Så dom ringde mig! Gissa om jag blev stöss!
Dom sa att nu ses vi om 10 minuter! Ojoj!
Så jag och en kompis åkte dit. Vi letade. Och hittade honom!
Men de intervjuade även mig om min kompis.. Ojoj!
Vilka jäkla kväll! Dom tackade massvis med gånger! Kramade om.
Jag är i chock.
Dom var otroligt nöjda och tacksamma. Och sa att de var bara och ringa sen så skulle
jag kunna få komma och sitta i publiken till Ett Herrans Liv. Kul!
De pratade även om att festa i Stockholm.

Älskar den kommentaren: Det är bara och ringa!

Är lycklig nu. Verkligen skit kul!

Kommentarer
Postat av: Linn

åhhh lycko dig! :)

2006-08-04 @ 09:04:24
Postat av: Emelie

Haha vad kul =) jag är ju "hemligt" kär i dom ju!! Värsta sköna killarna liksom..

2006-08-07 @ 15:29:28
Postat av: Jennie

har dom sökt publik till nya säsongen av ett herrans liv än...? *ser rolig ut*

fy fan vad avundsjuk jag e nu.

Postat av: Jennie

Oops.. råkade skriva inlägg i min syrras namn, haha. jag heter Johanna. har kommenterat din blogg förut, vet inte om du kommer ihåg mig.

2006-09-13 @ 21:18:10
URL: http://jenniesen.blogg.se
Postat av: Johanna

men vafan. så lyckades jag skriva "rolig" istället för "orolig" också.

2006-09-13 @ 21:21:53
Postat av: Emmasvärld

De har inte sökt publik ännu..
På måndag kommer avsnittet jag kanske är med i..
Börjar bli lite nervös..

2006-09-14 @ 18:00:19
URL: http://emmasvarld.blogg.se
Postat av: Johanna

Har skickat in ansökan till o sitta i publiken den 16 oktober 17:00. Väntar nervöst på svar...

2006-09-25 @ 19:50:35
URL: http://jenniesen.blogg.se
Postat av: Emmasvärld

Johanna: Du får säkert platsen! Tror de flesta får!
Jag ska gå på båda inspelningarna 13/10!
Ska bli kul att träffa dom igen!

2006-09-26 @ 21:34:32
URL: http://emmasvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback