Stockholm!

Har precis kommit hem ifrån Stockholm!
Har haft en UNDERBAR helg!

Fredagen startade med programinpelningen av Ett Herrans Liv! Väl där möter vi genast Filip
som hejjar!
Vi sätter oss i en soffa och väntar.. Ganska snart kommer även Fredrik!
Fredrik ska ta i hand och hälsa!
Han stannade och pratade ett tag med oss!
Han var otroligt trevlig och jordnära! Programinspelningen var skit kul! Det var Gardell som var gästen!
Vem vet ni kanske kommer att se mig på Tv:n?
Efter det var det dax att ta sig in till stan! Vi valde att äta på Kulturhuset! Där möter vi
Marika Lagercranz! Tänker jämt på serien Emma Åklagare när man ser henne! Älskade den serien!
Iaf! Vi sitter där och äter och en mindre kul grej händer! En av mina kompisar hittar 
en levande slemmig snigel i sin sallad! Äckligt!
Hamnar på hemköp på någotvis och där ser jag Måns Herngren!
På kvällen gick vi på Stadsteatern, Hustruskolan! Jag gillade den! Men det var delade
meningar bland oss om den saken!
Kvällen avslutades med en underbart god glassdrink på Fridays! =) Mumma!
På vägen till Fridays såg jag även Carl-Philip på ett annat uteställe!

Lördag sprang vi runt på affärer! Men redan kl.13 var det dax för nästa teater! 
En Midnattssommardröm! Det var verkligen jätte kul! Skit bra!
Säger bara hey Micke, Du är helt okej.. Hey Micke! Haha!! 
Efter det åt vi på Åhléns resturangen! Gillar den!
Även denna kväll avslutades på Friday! Hemskt goda drinkar där! 

Idag har vi bara varit trötta... Segat runt! Gått i en del affärer!
Det är skönt att vara hemma...
Men! Jag tror att jag kommer att flytta till Stockholm inom en väldigt snar framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback